WELLCOME HOME

Friday, April 9, 2010

TTS BERSAMA FERNO DARI KL

Sudah lama tak menulis di ruangan blog ini.  Kesibukan aku adakalanya tidak menentu. Hari ni hari Jumaat. Saya dan Azman bergerak ke Seremban untuk menukar tayar motorsikal saya yang dah tak berbunga lagi dibahagian tengah. Masih ada lagi kat tepi-tepi tu. Andai boleh ku kaup dan tolak semula kebahagian tengah, akan ku taburkan wang ku di jalan raya. Namuun apakan daya, terpaksa jua aku menghulurnya ketangan tokeh-tokeh motorsikal kat seremban untuk mendapatkan tayar yang baru, agar perjalanan lebih tenteram dan terjamin keselamatan tuan yang empunya badan...

Diruangan ini saya, nak berkongsi gambar aktiviti TTS kami di Banda Hilir, Melaka, kira-kira dua minggu yang lalu..























Cikgu asman berlatarbelakangkan kapal samudera



  Mersing sedang asyik melayan menarik.... dalam sesi karaoke ditepi sungai melaka